ZEISS usluge

Omogućavamo da se fokusirate na negu pacijenata.

ZEISS OPTIME

Koristite ZEISS usluge kako biste mogli da se posvetite onome što je važno za vašu kliniku ili ordinaciju: pružanju sjajne nege pacijentima.

Zdravstveni radnici, IT menadžeri i direktori klinika iz celog sveta dele svoje priče o svakodnevnim izazovima. Pogledajte kako pouzdano održavanje i popravka sistema, transparentni procesi i digitalna podrška omogućavaju nesmetano funkcionisanje klinika i ordinacija uz planove usluga OPTIME® kompanije ZEISS. Sledeći video snimci klijenata kompanije ZEISS širom sveta prikazuju ove trenutke i iskustva.

ZEISS usluge su poznate po visokom zadovoljstvu klijenata

Klijenti širom sveta se oslanjaju na ZEISS OPTIME. Uz decenije iskustva u pružanju podrške vašim klinikama i ordinacijama, omogućavamo vam da se posvetite nezi pacijenata kroz kontinuirano vreme rada, optimizovane performanse sistema i povezane najsavremenije tehnologije.
Visoka ocena zadovoljstva klijenata1 oličenje je naše posvećenosti pružanju izuzetnih usluga i podrške koja je potrebna našim klijentima.

Pouzdani

Ove priče klijenata govore u prilog tome da ZEISS OPTIME nudi pouzdane usluge klinikama i ordinacijama širom sveta. Bilo da je zdravstvenim radnicima potrebna zamena rezervnih delova u bilo kom trenutku, brza podrška pri održavanju od strane našeg servisnog tima, nadogradnje softvera ili druge usluge, mogu da računaju na naše partnerstvo od poverenja. U ovim video snimcima istražite kako naš servisni tim omogućava klijentima da pružaju negu pacijenata koja je ovenčana nagradama.

Servisni tim kompanije ZEISS je na korak od vas

Dr Rohit Om Parkash i Dr Tushya Om Parkash.

Institut za očne bolesti Dr Om Parkash

Tim koji čine otac i sin na Institutu za očne bolesti Dr Om Parkash u Pandžabu u Indiji oslanja se na kontinuirano vreme rada sistema kako bi vodio svoju veliku oftalmološku ordinaciju. Brza podrška servisnog tima kompanije ZEISS je neophodan element njihovog poslovanja. Otkrijte kako je plan usluga ZEISS OPTIME postao sastavni deo njihove misije da pruže izuzetnu negu pacijenata.

Najbolja stvar kod kompanije ZEISS je to što se uvek možemo osloniti na nju, jer nas je oduvek smatrala proširenom porodicom.

Dr Tushya Om Parkash Hirurg za kataraktu i refraktivni hirurg, Institut za očne bolesti Dr Om Parkash, Indija

Transparentni

Snažna partnerstva se temelje na transparentnosti. U ovim video snimcima čućete od klijenata kako transparentni planovi usluga ZEISS OPTIME pomažu njihovim ordinacijama da bez prekida pružaju dijagnostičke usluge i lečenje. Ove priče klijenata odražavaju suštinu transparentnih usluga – od jasno definisanih cena i detaljnih ugovornih uslova za usluge, pa sve do besprekornog protoka informacija u ZEISS sistemima i otvorenog dijaloga sa našim servisnim timom.

Transparentnost u nezi: zašto je ZEISS OPTIME „od ključnog značaja za razvoj ordinacije”

Dr Karsten Kortüm

Ordinacija Dr Kortüm MVZ GmbH

U svojoj porodičnoj oftalmološkoj ordinaciji u Ludvigsburgu, dr Karsten Kortüm ceni jasnu komunikaciju sa pacijentima. Odabrao je plan usluga ZEISS OPTIME kako bi osigurao neometane, transparentne procese za izvanrednu negu preko 7000 pacijenata u svakom kvartalu. Dr Kortüm se oslanja na ZEISS za besprekoran rad i usklađenost sa zakonskim regulativama pri održavanju medicinskih sistema. Uloga plana ZEISS OPTIME je od suštinskog značaja za razvoj ordinacije i održavanje preciznih sistema visokih performansi.

Obično to poredim sa održavanjem aviona. Kao putnik, ne bih želeo da se ukrcam u avion koji se ne servisira redovno. Mislim da pacijenti očekuju isto kad su u pitanju medicinska sredstva u lekarskoj ordinaciji.

Dr Karsten Kortüm Specijalista oftalmologije, ordinacija Dr Kortüm MVZ GmbH, Nemačka

Povezani

Uz ZEISS OPTIME, klinike i ordinacije imaju koristi od dugotrajnog digitalnog partnerstva koje im omogućava da se posvete nezi pacijenata. U pričama naših klijenata ističu se načini na koje ostajemo povezani sa zdravstvenim radnicima širom sveta i pružamo im podršku kada im je to potrebno. Od daljinskih usluga na zahtev i povezivanja instrumenata do efikasnih alatki za upravljanje tokovima posla, u ovim video snimcima pogledajte kako funkcioniše besprekorno povezana lekarska ordinacija sa potpunom podrškom.

Povezani za bolju negu pacijenata

Dr Pedro Tañá Rivero

OFTALVIST

Povezivanje sa uslugom u realnom vremenu od ključnog je značaja za posvećeni tim u mreži OFTALVIST klinika, koja obuhvata više od 40 oftalmoloških ordinacija širom Španije u kojima se leči 300.000 pacijenata godišnje. Pogledajte kako trenutna daljinska podrška ZEISS OPTIME osigurava da klinike uvek budu spremne da pruže negu svojim pacijentima, rešavajući probleme u datom trenutku, čime se istovremeno osigurava bezbedna veza u skladu sa najnovijim standardima.

Digitalizacija je u današnje vreme neophodna. Lekari se povezuju sa uređajima, vrše dijagnostiku i posmatraju šta se dešava. Ja se uključim samo ako nešto ne mogu da urade ili ako postoji problem sa komunikacijom.

Alfredo Filiu IT menadžer, OFTALVIST, Španija

Obratite nam se za više informacija o planovima usluga ZEISS OPTIME

Obrazac se učitava...

Ako želite da primite više informacija o tome kako ZEISS obrađuje podatke, pogledajte našu politiku privatnosti podataka.

Obratite nam se

Upiti o prodaji i proizvodima

Obrazac se učitava...

Za više informacija o proizvodima ili za slanje zahteva za prodaju.
Navedite proizvod za koji se interesujete i informacije koje su vam potrebne.

Podatke unesene u kontakt obrazac koristiće kompanija Carl Zeiss Meditec AG i naše lokalne prodajne kompanije Carl Zeiss Meditec u svrhu odgovora na vaš zahtev putem imejla ili telefona. Ako želite da primite više informacija o tome kako ZEISS obrađuje podatke, pogledajte našu politiku privatnosti podataka.

Upit o uslugama

Obrazac se učitava...

Za pomoć ili pitanja u vezi s vašim ZEISS proizvodom.
Popunite ovaj obrazac i mi ćemo vam se javiti.

Podatke unesene u kontakt obrazac koristiće kompanija Carl Zeiss Meditec AG i naše lokalne prodajne kompanije Carl Zeiss Meditec u svrhu odgovora na vaš zahtev putem imejla ili telefona. Ako želite da primite više informacija o tome kako ZEISS obrađuje podatke, pogledajte našu politiku privatnosti podataka.

Opšti upit

Obrazac se učitava...

Za opšte upite koji se odnose na karijere, medije, informacije o kompaniji.
Navedite detalje o zahtevu.

Podatke unesene u kontakt obrazac koristiće kompanija Carl Zeiss Meditec AG i naše lokalne prodajne kompanije Carl Zeiss Meditec u svrhu odgovora na vaš zahtev putem imejla ili telefona. Ako želite da primite više informacija o tome kako ZEISS obrađuje podatke, pogledajte našu politiku privatnosti podataka.


  • 1

    CSAT je faktor kojim se utvrđuje u kojoj meri ponuđeni proizvodi i usluge ispunjavaju ili prevazilaze očekivanja klijenata. Rezultat daje ukupan procenat zadovoljnih klijenata.